Condiții de afaceri

Conditii generale de afaceri

 

Magazine online https://www.locuintaparfumata.ro/

 

 

I. Dispoziții introductive și definiții

 

1.1. Acești Termeni și Condiții Generale (denumite în continuare „CG”) reglementează raporturile juridice dintre companie

Denumirea comercială: Krope PK, s.r.o.

Sediu: Perín 326, Perín-Chym 044 74, Slovacia

Înscrisă în registrul Judecătoriei Districtului Košice I, Departamentul Sro, numărul dosarului 47461/V

OIB: 52702871

Cod ID pentru TVA: SK 2121129791

Cont bancar: SK95 1100 0000 0029 4107 7885

Vânzătorul este răspunzător de TVA (taxa pe valoarea adăugată).

 

(denumită în continuare „Vânzătorul”) și orice persoană care este Cumpărător de bunuri sau servicii oferite de Vânzător pe site-ul web al Vânzătorului și care acționează în calitate de consumator în conformitate cu celelalte prevederi ale acestor Condiții Generale de Afaceri și ale acestora. legi care definesc consumatorul, în cadrul legislației actuale a Slovaciei Republicii, în special legea: Legea nr. 102/2014 Monitorul Oficial privind protectia consumatorului la vanzarea de bunuri sau prestarea de servicii in baza unui contract incheiat la distanta sau a unui contract incheiat in afara sediului comercial al Vanzatorului, Legea nr. 250/2007 Monitorul Oficial privind protecția consumatorului, cu modificările și completările ulterioare, Legea nr. 22/2004 Monitorul Oficial al afacerilor electronice în forma actuală, Legea nr. 40/1964 Monitorul Oficial al raporturilor civile în forma actuală, Legea nr. 250/2007 Monitorul Oficial privind protecția consumatorului în forma actuală.

 

1.1.1. Contactul de e-mail și contactul telefonic al Vânzătorului sunt:

 

E-mail: locuintaparfumata.ro@gmail.com

Tel. Nr.: +421 911 050 251

 

1.1.2. Adresa de trimitere de scrisori, reclamatii, retragere din contract etc. este:

 

Krope Pk s.r.o., Perín 326, 04474 Perín, Slovacia

 

1.2. Acești Termeni și Condiții Generale reglementează raporturile juridice dintre Cumpărători care sunt consumatori și Vânzători.

 

1.3. Conceptul de magazin online este identic cu conceptul de magazin electronic și conceptul de site web.

 

1.4. Un client este orice persoană (fizică sau juridică) care a plasat o comandă, în special prin intermediul site-ului Vânzătorului sau prin alte mijloace de comunicare la distanță.

 

1.5. Un consumator este un cumpărător care este persoană fizică și care, la încheierea unui contract de vânzare prin intermediul site-ului web al Vânzătorului, nu acționează în sfera activității sale de afaceri.

 

1.6. Prevederile se aplică relațiilor contractuale (precum și altor raporturi juridice care pot decurge dintr-o relație contractuală) cu Cumpărătorii care acționează ca persoane juridice, adică cu persoane fizice - antreprenori care acționează în sfera activităților lor de afaceri / Cumpărători care nu acționează. în calitate de consumatori / Legea nr. 513/1991 Monitorul Oficial de drept comercial în forma actuală.

 

1.7. Un contract încheiat la distanță în sensul prezentelor Condiții Generale de Afaceri înseamnă un contract între Vânzător și consumator convenit și încheiat exclusiv prin unul sau mai multe mijloace de comunicare la distanță fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a consumatorului, în special prin intermediul site-ul web sau alte mijloace de comunicare la distanță.

 

1.8. Termenul „acord de cumpărare” include acordul privind vânzarea produselor și acordul privind prestarea de servicii, în sensul textului specificat în prezentele condiții de afaceri.

 

1.9. Produsele (denumite în continuare „Lucruri” sau „Produse”) sunt bunuri sau servicii destinate vânzării și sunt publicate simultan pe site-ul Vânzătorului.

 

1.10. Totodată, vânzătorul este operatorul sistemului electronic prin care administrează sediul web pe domeniul https://www.vonavydomov.eu/

 

1.11. Autoritatea competentă supraveghează legalitatea în domeniul protecției consumatorilor:

 

Inspectoratul Slovac de Inspecție în Comerț

cu sediul în Košice pentru regiunea Košice

Vrátna 3, P. O. BOX A-35, 040 65 Košice 1

Departamentul de supraveghere

tel. nr.: 055/729 07 05, 055/622 76 55

nr. de fax: 055/622 46 95

e-mail: ke@soi.sk

 

Link de internet pentru depunerea propunerilor: https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi

 

1.12. De asemenea, cumpărătorul poate trimite reclamații sau sugestii direct vânzătorului la adresa specificată la punctul 1.1.2. din acești Termeni și Condiții Generale. De asemenea, Vânzătorul recomandă Cumpărătorilor să trimită reclamații și sugestii (pentru o soluționare rapidă) Vânzătorului la adresa de e-mail: vonavydomov8@gmail.com. Toate reclamațiile sau sugestiile vor fi luate în considerare și rezolvate de către Vânzător în termen de 10 zile lucrătoare de la primire. Vânzătorul va informa Cumpărătorul despre rezoluție în același mod în care Cumpărătorul a trimis o reclamație sau o propunere către Vânzător.

 

1.13. În conformitate cu §3, alin.1, pct. n) din Legea nr. 102/2014 Z.z., Vânzătorul informează consumatorul că nu există coduri de conduită aplicabile specifice pe care Vânzătorul s-a angajat să le respecte. Codurile de conduită înseamnă un acord sau un set de reguli care determină comportamentul Vânzătorului care s-a angajat să respecte acel cod de conduită în legătură cu una sau mai multe practici sau sectoare comerciale speciale dacă acestea nu sunt prevăzute de lege, alte reglementări legale. sau măsurile organelor administrației publice acceptate de Vânzător și modul în care consumatorul le poate cunoaște sau obține conținutul acestora.

 

II. Comanda de produs - incheierea contractului de vanzare

 

2.1. Odată cu oferta de a încheia un contract de vânzare din partea Cumpărătorului, trimiterea comenzii de produs de către Cumpărător se realizează în primul rând folosind site-ul Vânzătorului sau alte mijloace de comunicare la distanță.

 

2.2. Încheierea contractului de vânzare între Cumpărător și Vânzător are loc în momentul livrării confirmării de primire a comenzii către Cumpărător, care a fost creată de Cumpărător în conformitate cu punctul 2.1. a acestor Termeni și Condiții Generale către Vânzător (în mod electronic la adresa de e-mail a Cumpărătorului, pe care Cumpărătorul a selectat-o ​​în timpul procesului de creare a comenzii).

 

2.3. Contractul de vânzare se încheie pe o anumită perioadă de timp și se încheie cu îndeplinirea tuturor obligațiilor Vânzătorului și Cumpărătorului.

 

2.3.1. Contractul de vânzare poate fi reziliat și în alte cazuri prin legislația specifică a Republicii Slovace, în special printr-un acord între părțile contractante, retragerea din contract de către consumator și altele asemenea.

 

2.4. Vânzătorul informează Cumpărătorul că în cazul comenzii produsului de către Cumpărător, comanda este asociată cu obligația de plată pentru Cumpărător, în forma de plată aleasă de Cumpărător.

 

III. Prețul de achiziție și condițiile de plată

 

3.1. Pretul bunurilor si serviciilor comandate prin intermediul site-ului Vanzatorului (denumit in continuare doar „pretul de achizitie”) este specificat separat pentru fiecare produs si este valabil in momentul crearii comenzii de catre Cumparator.

 

3.2. Mijlocul de bază de plată este euro.

 

3.3. Prețul de achiziție al bunurilor sau serviciilor enumerate pe site-ul Vânzătorului este prețul total al bunurilor sau serviciilor, inclusiv toate taxele, specificat în mod clar pe site-ul Vânzătorului.

 

3.3.1. Costurile de transport sau alte costuri asociate cu livrarea produselor nu sunt incluse în prețul de achiziție al bunurilor sau serviciilor.

 

IV. Metode de plata

 

4.1. Puteți plăti pentru bunuri și servicii pe site-ul Vânzătorului în următoarele moduri:

 

4.1.1. Ramburs - pret 0 euro.

 

4.1.2. Plata cu cardul prin gateway de plata - pret 0 euro.

 

4.1.3. Plata in contul Vanzatorului - pret 0 euro.

 

V. Livrarea produsului

 

5.1. In cazul in care Cumparatorul a ales ramburs pentru comanda, Vanzatorul este obligat sa onoreze comanda si sa livreze produsele Cumparatorului in maxim 30 de zile de la data incheierii contractului de vanzare conform pct. 2.2. și în continuare din acești Termeni și condiții.

 

5.1.1. In cazul in care Cumparatorul a ales o alta metoda de plata decat plata ramburs, Vanzatorul este obligat sa indeplineasca comanda si sa livreze Cumparatorului produsele in maxim 30 de zile de la data incheierii contractului de vanzare conform pct. 2.2. și în conformitate cu acești Termeni și condiții și de la data plății prețului total al comenzii către Vânzător. Dacă sunt îndeplinite ambele condiții specificate la punctul 5.1.1. a acestor Condiții comerciale (adică dacă a fost încheiat un contract de vânzare și dacă prețul total al comenzii a fost plătit Vânzătorului), Vânzătorul este obligat să livreze produsele Cumpărătorului în termen de maximum 30 de zile de la data indeplinirea ambelor conditii.

 

Termenul obișnuit în care Vânzătorul livrează produsele este de 1 zi lucrătoare din ziua încheierii contractului de cumpărare sau 1 zi lucrătoare din ziua plății prețului total al comenzii către Vânzător.

 

5.2. Locul de livrare a produsului comandat este adresa specificată de Client în comandă.

 

5.3. Vânzătorul va livra produsul cu fonduri proprii Cumpărătorului (sau unei persoane autorizate de Cumpărător să preia produsul) sau prin terți (societăți de livrare și poștă).

 

5.4. Livrarea produsului se face prin preluarea acestuia de catre Client (sau o persoana autorizata de catre Client sa preia produsul).

 

5.5. Vânzătorul poate trimite un produs care este imediat disponibil Cumpărătorului și poate livra partea rămasă a comenzii mai târziu într-o perioadă care este în conformitate cu perioada de livrare conform acestor Condiții comerciale, dar numai cu condiția ca Vânzătorul să nu suportă costuri suplimentare ca urmare a unei astfel de acțiuni și numai dacă Cumpărătorul este de acord cu aceasta.

 

5.6. Vânzătorul este obligat să livreze clientului produsele în cantitatea și calitatea comandată împreună cu facturile fiscale aferente comenzii și alte documente, dacă acestea există și dacă sunt tipice pentru anumite produse sau servicii.

 

TU. Descărcare produs

 

6.1. Riscul de deteriorare a produsului și responsabilitatea pentru deteriorarea produsului trec către Cumpărător numai la colectarea corespunzătoare, indiferent dacă Cumpărătorul a colectat produsul personal sau printr-un terț autorizat. Vânzătorul recomandă clientului să verifice comanda descărcată atunci când o ridică.

 

6.2. Proprietatea asupra produselor este transferată Clientului la ridicarea produselor de către Client la destinația specificată de Client.

 

6.3. Vânzătorul are dreptul la plata în timp util și integral a prețului comenzii de către Cumpărător pentru bunurile livrate.

 

VII. Transport - modalitati de livrare a produselor si pret de livrare

 

7.1. Modalitati de livrare si pretul de livrare al produselor comandate:

 

7.1.1. Metode de livrare:

 

7.1.1.1. serviciu de curierat

 

7.1.2. Preturi de livrare:

 

7.1.2.1. Vânzătorul informează Cumpărătorul despre prețurile pentru metodele individuale de livrare pe site-ul web al Vânzătorului în timpul procesului de cumpărare, înainte de încheierea contractului de cumpărare, în secțiunea de selecție a livrării, întrucât prețul de livrare nu este

VIII. Retragerea Clientului din contract fără a indica un motiv

 

8.1. În cazul în care Vânzătorul a furnizat în timp util și corect consumatorului informații cu privire la dreptul de retragere din contract conform articolului 3, alin.1, lit. h) din Legea nr. 102/2014 Z. z., consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul încheiat la distanță sau în afara sediului comercial al Vânzătorului în termen de 14 zile de la:

 

a) preluarea bunurilor conform pct. 8.1.1. din prezentele Condiții generale de vânzare în cazul unui contract al cărui subiect este vânzarea de bunuri,

 

b) încheierea unui contract de prestare de servicii sau

 

c) încheierea unui contract pentru furnizarea de conținut electronic care nu este livrat pe un suport fizic.

 

8.1.1. Bunurile se consideră preluate de către consumator în momentul în care consumatorul sau un terț autorizat de acesta, cu excepția transportatorului, preia toate părțile bunurilor comandate, sau dacă:

 

a) bunurile comandate de consumator într-o singură comandă sunt livrate separat, la momentul ridicării ultimei bunuri livrate,

 

b) livrează bunuri formate din mai multe piese sau piese, în momentul preluării ultimei piese sau piese,

 

c) mărfurile sunt livrate de mai multe ori într-o anumită perioadă, la momentul ridicării primei mărfuri livrate.

 

8.1.2. În cazul în care Vânzătorul a furnizat suplimentar informații consumatorului în conformitate cu articolul 3, alineatul 1, lit. h) din Legea nr. 102/2014 Z. z. în textul valabil, dar ulterior, nu mai târziu de 12 luni de la început, termenul de retragere din contract curge în conformitate cu pct. 8.1. iar in urma acestor Conditii Generale de Vanzare, termenul de retragere din contract expira 14 zile din ziua in care Vanzatorul si-a indeplinit suplimentar obligatia de informare.

 

8.1.3. În cazul în care Vânzătorul nu a furnizat consumatorului informații în conformitate cu articolul 3, alineatul 1, lit. h) din Legea nr. 102/2014 Z. z. în textul valabil și nici în termenul suplimentar conform punctului 8.1.2. din prezentele Conditii Generale de Vanzare, termenul de retragere din contract expira dupa 12 luni si 14 zile de la data inceperii termenului de retragere din contract in conformitate cu pct. 8.1. și în continuare acestor Termeni și Condiții Generale de Vânzare.

 

8.1.4. Consumatorul se poate retrage din contract, al cărui obiect este livrarea bunurilor, chiar înainte de începerea termenului de retragere din contract.

 

8.2. Consumatorul este obligat să trimită înapoi bunurile nedeschise sau să le predea vânzătorului sau unei persoane autorizate de vânzător să preia bunurile în cel mult 14 zile de la data retragerii din contract. Acest lucru nu se aplică dacă Vânzătorul își propune să ridice bunurile personal sau printr-o persoană autorizată. Termenul de la prima teză se consideră împlinit dacă mărfurile sunt predate spre transport cel târziu în ultima zi a termenului. (Articolul 10, alin.1 din Legea nr. 102/2014 Z. z.)

 

8.3. Consumatorul este obligat, dacă dorește să se folosească de acest drept, să notifice vânzătorul despre retragerea din contract cel târziu în ultima zi a perioadei specificate. Termenul de retragere din contract se consideră păstrat dacă notificarea de retragere din contract este trimisă Vânzătorului cel târziu în ultima zi a termenului limită la adresa Vânzătorului, care este:

Krope Pk s.r.o., Perín 326, 04474 Perín, Republica Slovacă.

Consumatorul poate exercita acest drept si in oricare dintre punctele de vanzare ale Vanzatorului.

 

8.4. Consumatorul își poate exercita dreptul de a se retrage din contractul cu vânzătorul în scris sau sub formă de înregistrare pe alt suport permanent; în cazul în care contractul a fost încheiat verbal, orice declarație clar formulată a consumatorului care își exprimă voința de a se retrage din contract este suficientă pentru exercitarea dreptului consumatorului de a se retrage din contract (denumită în continuare: „anunț de retragere din contract”).

 

8.4.1. În cazul în care consumatorul renunță la contract, orice contract suplimentar asociat care este legat de contractul de care consumatorul renunță este, de asemenea, nul de la început. Consumatorul nu poate fi obligat să plătească niciun cost sau alte plăți aferente rezilierii contractului adițional, cu excepția rambursării costurilor și plăților prevăzute la art. 9 alin. 3 și art. 10 alin. 3 din Legea nr. 102/2014 Z. z. în textul valabil și prețurile serviciilor, dacă obiectul contractului este prestarea unui serviciu și dacă serviciul este prestat integral.

 

8.5. Părțile la contract care se retrag din contract sunt reciproc obligate să returneze prestația primită. Consumatorul este responsabil doar pentru reducerea valorii bunurilor care este rezultatul manipulării bunurilor dincolo de ceea ce este necesar pentru a determina caracteristicile și funcționalitatea acestuia. Consumatorul nu răspunde pentru scăderea valorii bunurilor dacă Vânzătorul nu și-a îndeplinit obligația de a informa despre dreptul consumatorului de a se retrage din contract conform art. 3 alin. 1 lit. h) din Legea nr. 102/2014 Z. z.

 

8.6. Consumatorul poate folosi formularul pentru a se retrage din contract fără a indica un motiv. Acest formular este disponibil gratuit pe site-ul Vânzătorului.

 

8.7. În cazul în care consumatorul se retrage din contract în conformitate cu Legea nr. 102/2014 Z. z., suportă costurile de returnare a bunurilor către Vânzător conform art. 10, alin. 3 din Legea nr. 102/2014 Z. z., iar în cazul în care renunță la contractul încheiat la distanță, suportă și cheltuielile de returnare a bunurilor, care prin natura lor nu pot fi returnate prin poștă. Acest lucru nu se aplică dacă Vânzătorul a fost de acord să acopere aceste costuri sau nu

 

8.8. Vânzătorul este obligat să returneze consumatorului toate plățile primite de la acesta în baza contractului sau în legătură cu acesta, inclusiv costurile de livrare, livrare și poștă și alte costuri și taxe, fără întârzieri nejustificate, cel târziu în termen de 14 zile de la data primirii notificării de retragere din contract. Aceasta nu aduce atingere prevederilor art. 8, paragraful 5 din Legea nr. 102/2014 Z. z. Actul privind protectia consumatorilor la vanzarea de bunuri sau prestarea de servicii in baza unui contract incheiat la distanta sau in afara sediului comercial al Vanzatorului si pe baza modificarilor aduse anumitor legi.

 

8.9. În temeiul articolului 9, paragraful 3 din Legea nr. 102/2014 Z. z. în textul actual, Vânzătorul nu este obligat să compenseze consumatorul pentru costurile suplimentare dacă consumatorul a ales în mod expres o modalitate de livrare diferită de cea mai ieftină metodă de livrare obișnuită oferită de Vânzător. Costurile suplimentare includ diferența dintre costurile de expediere alese de consumator și costurile celei mai ieftine metode de transport comun oferite de Vânzător.

 

8.10. Livrările trimise sub formă de ramburs în caz de retragere din contract nu vor fi preluate de către Vânzător. Recomandăm cumpărătorilor să trimită expedierile prin scrisoare recomandată sau într-un mod similar fără a specifica suma ramburs.

 

8.11. La retragerea din contract, consumatorul suportă numai costurile de returnare a bunurilor către Vânzător sau către o persoană autorizată.

 

Specific:

 

a) prestarea serviciilor, dacă este cazul când prestarea serviciului începe cu acordul expres al consumatorului și când consumatorul declară că este informat în mod corespunzător că își pierde dreptul de retragere din contract după livrarea completă a serviciul și când serviciul a fost livrat complet,

 

b) vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii al căror preț depinde de mișcarea prețurilor pe piața financiară, pe care Vânzătorul nu le poate influența și care se poate întâmpla în perioada de retragere din contract;

 

c) vânzarea de bunuri realizate conform cerințelor speciale ale consumatorilor, bunuri realizate pe măsură sau bunuri special destinate unui singur consumator,

 

d) vânzarea de bunuri care sunt supuse unei scăderi sau deteriorări rapide a calității;

 

e) vânzarea de mărfuri care sunt sigilate în ambalaje de protecție, care din motive de sănătate sau igienă nu pot fi returnate și al căror ambalaj de protecție este deteriorat după livrare;

 

f) vânzarea de bunuri care, datorită naturii lor, devin inseparabil amestecate cu alte bunuri după livrare;

 

g) vânzarea de băuturi alcoolice, al căror preț a fost convenit la momentul încheierii contractului, prin care livrarea acestora se poate face după cel mai devreme 30 de zile, iar prețul acestora depinde de mișcarea prețului de pe piață; care nu poate fi influențat de Vânzător,

 

h) reparatii sau intretineri urgente pentru care consumatorul a solicitat in mod expres Vanzatorului; acest lucru nu se aplică contractelor de servicii și contractelor al căror obiect este vânzarea de bunuri, altele decât piese de schimb necesare pentru reparații sau întreținere, dacă acestea au fost încheiate în timpul vizitei Vânzătorului la consumator, iar consumatorul nu a comandat aceste servicii sau bunuri. anticipat,

 

i) vânzarea de înregistrări audio, înregistrări de imagini, înregistrări audiovizuale sau software de calculator care sunt vândute în ambalaje de protecție, dacă consumatorul îl deschide;

 

j) vânzarea publicațiilor periodice tipărite, cu excepția vânzărilor pe bază de contract de abonament și vânzarea de cărți care nu sunt livrate în ambalaje de protecție;

 

k) prestarea de servicii de cazare în alt scop decât locuința, transportul de mărfuri, închirierea autovehiculelor, prestarea de servicii de catering sau prestarea de servicii legate de activități de agrement, și conform cărora Vânzătorul se obligă să presteze aceste servicii la momentul convenit sau în termen. termenul convenit,

 

l) furnizarea de conținut electronic în alt mod decât pe un suport de materiale, dacă furnizarea este inițiată cu acordul expres al consumatorului și consumatorul declară că este informat în mod corespunzător că își pierde dreptul de retragere din contract.

 

8.14. In cazul retragerii din contract, Vanzatorul este obligat sa restituie consumatorului resursele financiare in acelasi mod in care au fost primite de la consumator. Schimbarea metodei de returnare a resurselor financiare către consumator este posibilă numai cu acordul consumatorului.

 

8.15. La retragerea din contract, al cărui obiect este vânzarea de bunuri, Vânzătorul nu este obligat să restituie plățile către consumator conform art. 9, paragraful 1 din Legea nr. 102/2014 Z. z. înainte ca bunurile să îi fie livrate sau până când consumatorul dovedește că a trimis bunurile înapoi Vânzătorului, cu excepția cazului în care Vânzătorul își propune să ridice el însuși bunurile sau să fie ridicate de o persoană autorizată de acesta.

 

8.16. În cazul în care consumatorul se retrage din contractul de prestare a serviciilor și înainte de începerea prestării serviciilor, acesta își dă acordul expres în conformitate cu articolul 4, alineatul 6 din Legea nr. 102/2014. Z Z. în forma valabilă, consumatorul este obligat să plătească Vânzătorului doar prețul pentru prestația efectivă prevăzută până în ziua livrării notificării de retragere din contract. Prețul pentru prestația efectivă furnizată se calculează proporțional pe baza prețului total convenit în contract. În cazul în care prețul total convenit în contract este supraestimat, prețul pentru prestația efectivă furnizată se calculează pe baza prețului de piață al performanței furnizate.

8.17. Consumatorul nu este obligat să plătească pentru:

 

8.17.1. Servicii prestate în perioada de retragere din contract, indiferent de sfera prestației prestate, dacă:

 

8.17.1.1. Vânzătorul nu a furnizat consumatorului informații în conformitate cu articolul 3, paragraful 1, lit. h) sau j) din Legea nr. 102/2014. Z Z. în formă valabilă.

 

8.17.1.2. Consumatorul nu și-a dat acordul explicit vânzătorului pentru a începe prestarea serviciilor în conformitate cu articolul 4, alineatul 6 din Legea nr. 102/2014. Z Z. în formă valabilă.

 

8.17.2. Conținut electronic furnizat integral sau parțial care nu este livrat pe un suport fizic, dacă:

 

8.17.2.1. Consumatorul nu și-a dat acordul explicit vânzătorului pentru a începe furnizarea de conținut electronic în conformitate cu articolul 4, alineatul 8 din Legea nr. 102/2014. Z Z. în formă valabilă.

 

8.17.2.2. Consumatorul nu a declarat că a fost informat în mod corespunzător că își pierde dreptul de a se retrage din contract prin exprimarea consimțământului în conformitate cu primul paragraf sau

 

8.17.2.3. Vânzătorul nu a furnizat consumatorului un certificat în conformitate cu art. 6 alin. 1 sau alin. 2 lit. b) din Legea nr. 102/2014. Z Z. în formă valabilă.

 

8.18. În cazul în care bunurile au fost livrate consumatorului în baza unui contract încheiat în afara sediului de vânzare al Vânzătorului și din cauza naturii lor nu este posibilă returnarea bunurilor către Vânzător prin poștă, Vânzătorul este obligat să organizeze ridicarea bunurilor. pe cheltuiala proprie în termenul prevăzut de art. 9 alin. 1 din Legea nr. 102/2014. Z Z. în formă valabilă.

 

8.19. Vânzătorul avertizează Cumpărătorul că în cazul în care prestarea serviciilor urmează să fie începută în baza contractului de prestare a serviciilor înainte de expirarea termenului de retragere din contract sau dacă Cumpărătorul solicită prestarea serviciilor înainte de expirarea termenul de retragere din contract:

 

8.19.1. Prin acordarea de a începe prestarea serviciilor înainte de expirarea termenului de retragere din contract, Clientul își pierde dreptul de a se retrage din contract după prestarea completă a serviciilor.

 

8.19.2. Vânzătorul trebuie să aibă acordul expres al clientului pentru a începe prestarea serviciilor înainte de expirarea termenului de retragere din contract și o declarație că clientul a fost informat în mod corespunzător în conformitate cu punctul 8.19.1. din acești Termeni și Condiții Generale.

 

IX. Rezolvare alternativa a disputei

 

9.1. În cazul în care consumatorul nu este mulțumit de modul în care Vânzătorul și-a tratat reclamația sau consideră că Vânzătorul și-a încălcat drepturile, Cumpărătorul are dreptul de a contacta Vânzătorul cu o cerere de corectare. În cazul în care Vânzătorul răspunde solicitării consumatorului conform propoziției anterioare prin refuzul sau nu răspunde unei astfel de solicitări în termen de 30 de zile de la data trimiterii de către consumator, consumatorul are dreptul de a înainta o propunere de inițiere a unei soluții alternative a litigiilor. în conformitate cu prevederile art. 12 din Legea nr. 391/2015 Z. z. privind soluționarea alternativă a litigiilor de consum și asupra modificărilor unor legi, în forma valabilă. Organismul competent pentru soluționarea alternativă a litigiilor de consum cu Vânzătorul este Inspecția Comerțului Slovacă (contact poate fi găsit la https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi) sau un alt organism juridic autorizat înscrise în registrul entităților de soluționare alternativă a litigiilor gestionat de Ministerul Economiei al Republicii Slovace (lista este disponibilă pe site-ul http://www.mhsr.sk/ sau direct pe site-ul https://www.mhsr .sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne- riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1).

Clientul are dreptul de a alege la care dintre entitățile enumerate va apela pentru soluționarea alternativă a litigiilor. Clientul poate utiliza platforma online de soluționare a litigiilor pentru a transmite o propunere de soluționare alternativă a litigiului său de consum, care este disponibilă pe site-ul web http://ec.europa.eu/consumers/odr/ sau direct pe site-ul https:/ /webgate .ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Soluționarea alternativă a litigiilor poate fi utilizată numai de către Cumpărător care acționează în calitate de consumator la încheierea și executarea contractului. Soluționarea alternativă a litigiilor se aplică numai unui litigiu dintre consumator și Vânzător care decurge din contractul cu consumatorul sau care are legătură cu contractul cu consumatorul. Soluționarea alternativă a litigiilor se aplică numai contractelor încheiate la distanță. Subiectul soluționării alternative a litigiului poate respinge propunerea dacă valoarea litigiului nu depășește 20 de euro. Subiectul soluționării alternative a litigiilor poate solicita consumatorului să plătească o taxă pentru inițierea soluționării alternative a litigiilor în sumă maximă de 5 euro inclusiv TVA.

Toate informațiile suplimentare privind soluționarea alternativă a litigiilor dintre Vânzător și Cumpărător - consumator care decurg din Contractul de cumpărare ca contract de consum sau legate de Contractul de cumpărare ca acord de consum, sunt enumerate pe site-ul web al Ministerului Economiei din Slovacia. Republica www.mhsr.sk și în Legea nr. 391/2015 Z. z. privind soluția alternativă a consumatorului

 

X. Dispoziții finale

 

10.1. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile Generale. Obligația de a notifica în scris modificările aduse Termenilor și Condițiilor Generale de Afaceri se consideră îndeplinită prin postarea acestora la sediul online al Vânzătorului. În cazul unei modificări a Termenilor și condițiilor generale de afaceri, relația dintre Cumpărător și Vânzător este reglementată de Termenii și condițiile generale de afaceri, care sunt valabile și efective la încheierea Contractului de cumpărare, până la încetarea acestuia.

 

10.2. Cu excepția prevederilor generale ale Legii nr. 40/1964 Coll. din Codul civil în forma actuală, și reglementări speciale, în special Legea nr. 102/2014 Z. z. privind protecția consumatorilor la vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii în baza unui contract încheiat la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului comercial al Vânzătorului și a Legii nr. 250/2007 Z.z. privind protecția consumatorului.

 

10.3. Acești Termeni și Condiții Generale fac parte inseparabilă din Reglementările privind reclamațiile și Principiile și notificările privind protecția datelor cu caracter personal ale acestui site de internet. Documente - Reguli privind reclamațiile și principiile și notificările privind protecția datelor cu caracter personal ale acestui site web sunt publicate pe domeniul site-ului vânzătorului.

 

10.4. Acești Termeni și Condiții Generale devin valabile și efective la data publicării pe site-ul Vânzătorului în data de 7 septembrie 2022.

 

Acest magazin online este certificat la http://www.pravoeshopov.sk.