FAQ
Pentru ce sunt uleiurile de spalat?
Uleiurile de spălat sunt în esență uleiuri esențiale destinate spălării ca înlocuitor al balsamului de rufe. Efectul parfumului și moliciunii durează mai mult, chiar și câteva luni.
Cum se folosesc uleiurile de spalat?
Uleiurile de spălat se adaugă după cum urmează: 5 ml ulei /la 5 kg de rufe/ în compartimentul pentru balsam. Uleiurile sunt folosite ca înlocuitor pentru balsam. Pe lângă ulei, este necesar să adăugați detergent într-un compartiment separat.
Cum se măsoară 5 ml?
Utilizați un capac de ulei parfumat care reprezintă aproximativ 5 ml. După spălare, te poți bucura de rufe minunat parfumate, care îți vor umple nu doar dulapul, ci întreaga casă.
La ce să fii atent?
Uleiul trebuie adăugat NUMAI în compartimentul pentru balsam. Nu-l turnați în tamburul mașinii de spălat și nu îl utilizați în alte aparate.
Uleiurile de spălat pot fi folosite și la uscare?
Dacă doriți ca rufele să miroasă plăcut chiar și după uscare în uscător, urmați instrucțiunile. Adăugați câteva picături de ulei într-o bucată de material veche de care nu mai aveți nevoie. Pune o astfel de bucată de material (pânză) în uscător împreună cu hainele. Nu turnați niciodată ulei direct pe haine sau alte suprafețe, alegeți întotdeauna o bucată de cârpă sau hârtie pentru a se usuca. După uscare, rufele tale vor fi delicate, moi și perfect parfumate. Dacă îl pui în dulap, mirosul va dura câteva luni.
Unde se produc uleiurile de spălat?
Uleiurile de spălat sunt produse în Italia.
Aveți reduceri la VonavyDomov?
Nu oferim reduceri la noi. Ne concentrăm pe diverse concursuri pentru premii valoroase, cadouri cu achiziții și alte ocazii.
Ce opțiuni de livrare sunt disponibile?
Opțiunile de livrare disponibile în prezent sunt:
- GLS
- Packeta Z-Box
Care sunt opțiunile de plată?
- Plată online - Go Pay
- Transfer bancar
Care este timpul mediu de livrare?
Timpul mediu de livrare este de 3 zile lucratoare.
Cum se procedează în cazul unei reclamații despre produs?
Cumpărătorul poate folosi oricând dreptul de a depune o reclamație în persoană la oricare dintre sucursalele Vânzătorului unde este posibilă primirea reclamației, având în vedere natura problemei, sau la sediul Vânzătorului, sau prin intermediul unor terți precum companii de transport, curier. servicii, poșta slovenă, etc. Vânzătorul recomandă Cumpărătorilor să folosească Formularul de reclamație pentru depunerea reclamațiilor. Formularul menționat este disponibil gratuit la www.vonavydomov.eu
Atunci când faceți o reclamație, este necesar să atașați o factură sau o altă dovadă de cumpărare a produsului sau serviciului promovat de la Vânzător. Vânzătorul recomandă clienților să descrie defectul produsului sau serviciului atunci când depun o reclamație.
În cazul în care Cumpărătorul se plânge de produs sau serviciu într-un alt mod decât în persoană, Vânzătorul recomandă Cumpărătorilor să trimită produsul împreună cu o descriere detaliată a defectului produsului și dovada achiziției produsului de la Vânzător ( de ex. dovada plății, factură, card de garanție) pentru a accelera procesul de reclamație.
Se recomandă trimiterea mărfurilor prin poștă recomandată în caz de reclamații. Vânzătorul nu recomandă trimiterea mărfurilor ramburs, deoarece astfel de expedieri nu vor fi acceptate de vânzător.