Ordin de reclamație

POLITICA DE RETURNARE

 

Magazine online https://locuintaparfumata.ro/

 

 

I. Dispoziţii generale

 

1.1. Acest ordin de plângere a fost emis în conformitate cu Legea nr. 40/1964 Coll. Codul civil în actuala ediție (denumită în continuare „Codul civil”), Legea nr. 250/2007 Z. z. privind protecția consumatorului în actuala ediție (denumită în continuare „Legea privind protecția consumatorului”), Legea nr. 102/2014 Z. z. privind protecția consumatorului la vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii în baza unui contract încheiat la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului comercial al Vânzătorului în actuala ediție și Legea nr. 22/2004 Z. z. despre comertul electronic in editia curenta. Acest ordin reglementează raportul juridic dintre Vânzător, care este:

 

1.2. Vânzătorul este o firmă

Denumirea comercială: Krope PK, s.r.o.

Sediu: Perín 326, Perín-Chym 044 74, Republica Slovacă

Înregistrată în registrul Tribunalului Comercial Košice I, Department Sro, numărul de înregistrare 47461/V

OIB: 52702871

Număr de TVA: 2121129791

Cod de TVA: SK 2121129791

Cont bancar: SK95 1100 0000 0029 4107 7885

Vânzătorul este responsabil pentru TVA/Taxa pe valoarea adăugată/

(denumită în continuare „Vânzător”) și orice persoană care este Cumpărător de bunuri sau servicii oferite de Vânzător pe site-ul său web și care acționează în calitate de consumator în conformitate cu prevederile Termenilor și Condițiilor Generale publicate pe site-ul Vânzătorului, prezentul Ordin de Reclamații și legi relevante care definesc consumatorul în conformitate cu legislația în vigoare a Republicii Slovace, în special legea: Legea nr. 102/2014 Z. z. privind protectia consumatorului la vanzarea de bunuri sau prestarea de servicii in baza unui contract incheiat la distanta sau a unui contract incheiat in afara sediului comercial al Vanzatorului in prezenta editie, Legea nr. 250/2007 Z.z. privind protecția consumatorilor în ediția reglementărilor ulterioare și a Legii nr. 40/1964 Z.z. Cod civil in editia curenta

 

1.3. Contactul prin e-mail și contactul telefonic cu Vânzătorul sunt:

E-mail: locuintaparfumata.ro@gmail.com

Tel. Nr.: +421 911050251

 

1.4. Adresa de trimitere de scrisori, reclamatii, retragere din contract etc. este:

Krope Pk s.r.o., Perín 326, 04474 Perín, Republica Slovacă

 

1.5. Prezenta ordonanță de reclamații reglementează drepturile și obligațiile Cumpărătorului care este consumator atunci când își exercită dreptul la vicii asupra lucrurilor (bunurilor) sau serviciilor în conformitate cu contractul de cumpărare la distanță încheiat cu Vânzătorul prin intermediul magazinului electronic al Vânzătorului https://www. .vonavydomov.eu/

 

1.6. Un cumpărător este orice persoană (fizică sau juridică) care a încheiat un contract de cumpărare cu Vânzătorul prin intermediul site-ului web al Vânzătorului sau prin alte mijloace de comunicare la distanță.

 

1.7. Un consumator este un cumpărător care este persoană fizică și care, atunci când încheie un contract de cumpărare prin intermediul site-ului Vânzătorului, nu acționează ca parte a entității sale comerciale.

 

1.8. Această ordine de reclamații reglementează raporturile juridice dintre Cumpărători care sunt consumatori și Vânzător. Excepție de la prevederea 4.12. in aceasta ordine a reclamatiilor (Declaratia Vanzatorului privind perioada de garantie in cazul in care Cumparatorul nu actioneaza in calitate de consumator).

 

1.9. Produsele (denumite în continuare „Lucruri” sau „Produse”) sunt bunuri, servicii destinate vânzării și publicate simultan pe site-ul Vânzătorului.

 

II. Legături

 

2.1. In legatura cu raspunderea Vanzatorului pentru defectele bunurilor sau serviciilor (precum si alte raporturi juridice care pot decurge dintr-o relatie contractuala) cu persoane fizice care, la incheierea unui contract, nu actioneaza in cadrul activitatii lor comerciale (consumatorii) , se aplică, în afară de prevederile generale ale Legii nr. 40/1964 Coll. Codul civil în actuala ediție, reglementări speciale, în special Legea nr. 102/2014 Z. z. privind protecția consumatorilor la vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii în baza unui contract încheiat la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului comercial al Vânzătorului și Legea nr. 250/2007 Z.z. privind protecția consumatorului.

 

2.2. Relațiile juridice care decurg din exercitarea dreptului la răspundere pentru vicii între Vânzător și Cumpărător, care este persoană juridică sau fizică, întreprinzător care își desfășoară activitatea în sfera activității sale de afaceri/persoane care nu se află în postura de consumatori/ sunt reglementate de Legea nr. 513/1991 Coll. Cod Comercial în ediția curentă. Excepție de la prevederea 4.12. din această Procedură de Reclamații (Declarația vânzătorului privind perioada de garanție în cazul în care Cumpărătorul nu acționează în calitate de consumator).

 

2.3. Potrivit prevederilor §3 alin.1 lit.n) din Legea nr. 102/2014 Z.z. Vânzătorul informează Consumatorul că nu există coduri de conduită aplicabile specifice pe care Vânzătorul s-a angajat să le respecte, prin care codurile de conduită sunt înțelese ca însemnând un acord sau un set de reguli care determină conduita vânzătorului care s-a angajat să respecte cu acel cod de conduită în legătură cu una sau mai multe practici comerciale sau industrii specifice, dacă acestea nu sunt prevăzute de lege sau de altă reglementare legală sau de o măsură a unui organism administrației publice), pe care Vânzătorul s-a angajat să le respecte și despre modul în care consumatorul poate să se familiarizeze cu acestea sau să le obţină textul.

 

III. Responsabilitatea vânzătorului pentru defectele produselor (bunuri și servicii)

 

3.1. Vânzătorul este obligat să livreze articolul (bunurile) sau serviciul în conformitate cu art